Het kind een stem geven

Ben je er bij komend schooljaar tijdens onze management-2-daagse op donderdag 15 en vrijdag 16 april 2027?

De management-2-daagse is voor medewerkers van daltonscholen die zich bezighouden met de daltonontwikkeling op IKC/schoolniveau. Je ontmoet er betrokken professionals die zich 2 dagen willen onderdompelen in dalton voor een dosis inspiratie en het openen van nieuwe perspectieven.
Het resultaat van deze 2 dagen: met een frisse blik je jaarplan voor 2027-2028 in de steigers gezet.

Komend schooljaar denken we aan topics als het versterken van het Daltonkwaliteitsbesef in het licht van de nieuwe kerndoelen (Taal) en aandacht voor de "buiten-pedagogiek", zoals ze dat kennen in Zweden.
Mocht je specifieke wensen hebben, waar je graag samen met daltoncollega's aandacht aan wilt schenken, laat het dan ons weten. We laten ons graag inspireren door jullie vragen!

Wil je weten wat we afgelopen management-2-daagse deden?
Zie hier voor de terugblik:https://wenkeperspectief.nl/terugblik-op-de-management-2-daagse/
En zie hier voor het programma van 2026:Management-2-daagse

Wil je alvast aangeven dat je de intentie hebt erbij te zijn, laat dit dan weten via een mailtje aan [email protected]. We houden je dan ook via de mail op de hoogte van het programma.

You’ve successfully subscribed to Wenke Perspectief
Welcome back! You’ve successfully signed in.
Great! You’ve successfully signed up.
Your link has expired
Success! Check your email for magic link to sign-in.